våren ligger i startgroparna!

Hej kära vänner!

Denna vecka har varit rätt så hektiskt. mkt i skolan just nu, men inte farligt mycket;) Vi ska precis börja med rörelselära, biomekanik, med massa matte. Jag tycker det ska bli awsom-kul, alla andra tycker tvärt om, men men...

Igår va jag tillbaka i gymme:) har ju inte varit där på typ en månad nu för allt annat, de va gött! Körde excentrisk träning på chinsen, hoppas det ger ngt nu! känns som det, för jag fick typ konstiga tetanuskramper efter;)

Joo,jo, idag har jag vart i stan lite. handlat present med folk från skolan, till elsa dit vi ska ikväll. Inflyttningsfekkenaation + födelsedag, kommer bli nice! :) Temat e vår, såklart!

Nu ska jag försöka slänga ihop ngt att äta, men märkte att vi inte hade ngra potäter hemma....skandal! menmen, hoppas det blir nice iaf. ;) jag hittar nog på ngt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0