Åter i rutan!

Hej vänner! finns det fortfarande ngn som hoppar in här då och då i hopp om ett nytt inlägg? Här kommer iaf. ett! :)

Just nu: gör jag inte speciellt mkt vettigt. Men det kan man inte alltid göra heller. Sover, slappar och tränar är det jag gör :) Idag tog jag mig iaf. i kragen och åkte till skolan och gymmade, gött! träffade lite folk som inte dom heller kan hålla sig borta ;) nice att man längtar till skolan börgar igen ;) men först e det ju sommar!

Senaste veckorna har varit som de senaste dagarna, även om det är lite rastlöst,, så inbillar jag mig att det är bra på ett sätt. Behöver inte tänka på massa viktiga saker som måste göras, utan jag gör saker "om jag hinner" och har lust. HInner gör jag väl alltid, meeen...

Har varit på en del studenter; grannar och vänner! altid lika trevligt med mottagningar i härligt sommarväder!

FUntar på vad man ska ta sig till, kanske skriva en bok.... men då måste jag ta tag i det och börja, annars kommer man ingen vart! EN kokbok, en bok om hälsa eller en deckare kommer det at bli , hahahah :D i sinom tid .... varför inte liksom vill man så kan man! Eller så läser jag en liten mattekurs på 5 hp över sommaren över internet, också lite taggad på faktiskt, kanske blir i augusti.

Mitt motto nuförtiden är: - Det är ju sommarlov!  hahha, liksom go with the flow! orka göra saker för att få ut ngta av det! så är det! Kanske blir klättring nästa vcka, vem vet??

Mina planer framöver:

Imorrn: lunch med sofia, laga middag till familjen

Helg: Ikea, match, käka med laget, hmmmm, det vanliga

kommande vecka: hoppas Alexandra kommer hit! gym..., midsommar (mkt oklara planer) Grillavslutning med laget, ytterligare avslutning med laget (mkt här..)

Sedan....

Fred och kärlek med klassen i slutet av juni
Gotland första halvan av juli
San fransisco andra halvan an juli
Augusti - kräftfiske och mkt mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0