Up to date!

Nåja! Det är väl dags att uppdatera lite! :) Nu är det rätt många ute och far och flänger (ni vet vilka ni e ;)) och detta e ju ett bra sätt att uppdatera varandra:) haha

Jahapp! Skolan e igång igen, känns grymt nice! Har gått en vääcka nu, och jag längtar redan till nästa, undra vad vi får göra för spännande då? ska kolla schemat.

Igår var jag igång mer än halva dagen och rörde på mig, gissa om det va skönt med fet sovmorgon idag?! Först föreläsning från 8-11.30, sen lunch under infomöte med kåren om ombyggnaden som tar fart nu. Efter detta skulle vi egentligen lira lite boll, men det va dubbelbokat, surt, så det blev inget! surt tänkte vi och förberedde oss för en session i gymmet istället. Meeen, icke! blev ett par timmar med innebandy iställlet med petter och T:are! (petter och jag, vi e goda vänner....haha) Efter detta blev det en timme gym, och sedan en riktigt lång och seg dusch!

Anledningen till varför vi segade oss så mkt i skolan va för att vi skulle dansa streetdance! haha, fett otippat, men fett kul! Efter middag i mässen + lite plugg och häng entrade vi dansstudion kl 19. Fan vad nice det va, och fan va svettigt! Hoppas jag får fortsätta på torsdagar med detta! sjukt unerbart, e nästan lite frälst;) Blev en till dusch efter detta, och sedan hemmåt för käk och sova!

Fet sovmorgn idag..har inte gjort mkt faktiskt, drivit omkring lite, pluggat lite. Käkat fetaste indian meal, mums! Sen på spåret-häng med kaki, torb och snoffs;) hehe;)

Träningarna e ju igång igen, gym och intervaller på max! Därav imorrn intervaller vid ca 11.30 följt av pass från 12-13:) sen vet man inte vad som händer, kanske blir det födelsedagsfirande frmåt kvällskvisten,?? det får vi se det!

Förresten, vad som suger är att det inte blir ngn barrepub nästa fredag!! min favvis! måste ju lösas snarast!



Här satt jag insnöad på ett hotellrum i Bollnäs! Såhär roar man sig där!

Kommentarer
Postat av: sara

menar du att jag är ute och flänger haha? vem mer?

2011-01-24 @ 23:56:13
Postat av: S

Vafan har du tänkt att jag ska läsa när ja sitter hör på tunnelbanan???? Uppdatera istället för att sitta och flukta på fb!!!!! Ditt otrogna svin. När du typ aldrig var inne på fb så uppdaterar du fett bra. Nu har du glömt detta totalt, det skär djupa sår i min själ. Buhuuu.

2011-02-05 @ 18:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0