till sofia!

Heeey bloggen!!

Idag har jag :  hängt i skolan. FÖrst föreläsningar på stadion i morse, intressanta dock! Sedan stort hål då det blev jobb på micro pass + halv semla. Sedan dans/gympa till halv fem. Dirr in i duschen och iväg för bio med maaagdi!! HP blev det, förljt av texas burger! mumma, inte visste jag att det fanns i kungshallarna?? niice surprise!!

Vad händer i veckan då? Hoppa vak igen på torsdag, brrr, men det skanog gå bra! annars skolachill, träningar, föresläsningar, mmmja, lite gym på fredag kanske med,  vem vet!? jag körde iaf. fetaste chinspaset igår i gymme, kommer bli bra känner jag på mig!

Träffade Ninis och liza i förra veckan, ett tag sen sist! hinns vi ses igen inna du far till baka min lilla ninus? nåja, kanske det, och molle meeed! :)

I helgen blire, AA-middag hos magda på fredag. Lördag träning och sen släktkalas. Söndag ev. vikingaränn med pappsen??? och kanske/förhoppningsvis om jag hinner och orkar mvträning med poppen! gött!!

Måste bara berätta om fetaste ögonblicket imorse. Jag vandrar in på stadion exakt 07.45 helt ensam, bara snönn, läktarna, jag och musiken i mina lurar. Vilken underbara känsla. Stod en minut och bara sög in momentet! Njut av livets goda!

Fullt schema verkar jag visst ha där! jajja, det e alltid härligt! du måste jag nog slagga lite känner jag blev på tok för lite i natt!

Puss och kram, ses och hörs ute i cyberspacen!! :D ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0