Sol i sikte!!

Hola amigos! Jävlar vilket pangväder vi hade i helgen!

Gick ut hårt i fredags, barre + inspark + pub i skolan, galet som vanligt, men grymt kul :D Kvällen avslutades med bollkastning i idrottshallen vid 4 ca. (så det ska va!, grymt underskattad sport btw) Va hema vid halv 6 på morgonen. Upp igen vid 10 för att dra iväg till tyresö och träna. jajja, jag klarade mig hyfsat.

Resten av helgen gjorde jag typ ingenting, stört nice! va ute i det kalla friska soliga vädret. Helgen avslutades med målvaktsträning, kul!



SÅhär cool va jag iaf. ;)

Sålong på er, nu ska jag nästen bara tvätta tänderna, och sen krypa till kojs! Imorrn e det streetdance! På söndag drar jag till Algarve för en veckas härligt träningsläger! Nästa söndag bränner jag upp till Ramundberget med hörliga klassen, mkt att stå i, kommer bli grymt! Hörs och syns! <3

Kommentarer
Postat av: sara

ojoj, vad upptagen du är... känns inte som att man hör så mycket från dig :(

2011-02-28 @ 14:48:42
URL: http://parisara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0