Sch-schtek!

Hej,hej hej!!

Satan vad det e schtek må jag säga! Har suttit ute i skolan nu flera dagar, och hos oss e det alltid varmt och soligt :D Färg har jag fått, röd/brun, detta kan diskuteras!

Känns som allt leker just nu, låt det fortsätta så! vädret bidrar trror nog jag :D

I påskas gjorde jag detta (och mer säkert):

Började storartat med Dammiddag i skolan
Åkte skyview med T och morfar :D
Hälsa på nina på värmdö, bastu och myyys :D
Körde en heldag med soffis, blandad kompott!
Kollade fotboll på EIP
Tränade
Byggde skrivbord med pappsen ( dom som vill, kom och kolla, det blev grymt fräscht!)
Sist men inte minst åkte jag till åland och hälsade på alexandra, myyyys!!

Denna veckan har jag som sagt var varit i skolan, pluggat lite, chillat mycket, och satsat på träningen! imorrn har vi match, hoppas på spel! ;) Efter det blir det acohäng hos läckan :D

PÅ lördag är det valborg. Blir nog inte som alla andra år. Antagligen drar vi till vässan (västerås) och firar christine, får se, lite hinder på vägen, men högst troligt. SÖndag blir väl hemfärd, och plugg.

Nästa vecka har vi mkt lektioner, veckans avslutas med fotbollsbarre + pub, kan det bli bättre? ;) haha...

Schtekiga hälsningar från gih!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0