Ut på tigerjakt!

Heej mina fina!

Imorrn bär det av till åkersberga och österåker för paddling mm, mm. Vandring, borta tills på fredag, sova under vindskydd. Hela livet i ryggsäcken:) Nä men det ska bli najs, faktiskt, även om det regnar, det kommer bli nice. Äventyr!

Idag har vi provat på lite vandring, bygga vindskydd, paddla mm, mm. Riktigt sköjj!!Kläder efter väder är det som gäller haha. Jag har åkt på att bära en pressening, com både tar mkt plats och är tung, men jag tror jag har hittat ett bra sätt att förvara den på:)

Nu ska jag iväg och köpa lite mat och grejjer, ska försöka hitta ngra bra strumpor ocksåå, får väl se vad jag finner:)

Förresten är det bara ca 2 veckor kvar på säsongen, sen e det uppehål och sen jaa... vat inte. Kanske ska söka ngt jobb nu när man har lite tid att jobba på, vore nice:) jajaj. vi får se vad som händer. Ska iaf. föörsöka få med mig kameran ut på vår vandring så jag kan knäppa ngra bilder och visa sen:)

Pusspuss



Glaad soffis i Upp to the sala <3

Kommentarer
Postat av: Tora

hur gjorde du med ketchupen? tror att jag drömde att du hade den i en glasslåda och jag ba: "men det var väl liiiite överdrivet anna" haha

2010-09-23 @ 11:42:37
Postat av: sara

ha det så skoj nu! ta hand om ryggis o glöm inte myggstift!

2010-09-23 @ 16:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0