TRääning!

Hej bloggen!

Grym träning idag:) NIce, och det gick br aför mig, vad mer kan man begära?

Jag går omkring och blir hungrig hela tiden, men man måste ju äta närman rör på sig, så e det bara:) Nu e jag dötrött, så jag ska slagga nu:)

Idag har vi sysslat med djupdykning i skolan. Tryckutjämningen funkade även i framstupa läge på väg ner, som den inte gjorde förut. Så jag kom ner på 3,90 m och lyckdes få upp dockan, nice:) Efter kunch skulle vi leda vår uppvärmning, det ick super, jag va DJ;) Sedan var det redoviskning på våra styrkestationer, och sedan köra två varv. Slutade tidigt idag, och gick hem och käkade och sov en halvtimme innan träningen. Tränade sedan som sagt, och de va nice:)

Imorrn ska vi börja med styrketräning med fria vikte i gymmet istället, spännande!

Ses Hjärtan<33


Kommentarer
Postat av: Tora

gillar stövlarna (som sagt)

2010-10-02 @ 12:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0