Hur måås, gås?!

Heey sweetisar!!

Förra veckan var helt speckad. Denna vecka blir nog lite lungnare, och tillbaka till fotbollen med. Nu e det bara en vecka kvar! Sista matchen i helgen, taaagga!! Undra om poppen kommer imorrn så det blir ngn mvträning:)

Börjar kl 10 imorrn. Det är ngn uppsamling av labb. Jag har ju varit på labbarna, men ndrar nog dit iaf. Det ges ju tillfälle till att plugga tilsammans med mina nyfunna klasskamrater och en lärare att fråga:) kan man ju inte meissa!

Tisdag börjar jag 13, då blir det iaf. sovmorgon. Har hänt upp vår pressenning på tork här hemma, men den vill inte torka, och den e asstor också, palla liksom. Hoppas det e någorlunda torr tills imorrn så den inte ligger och möglar tills nästa år!

Asså jag måste bara säga att vår insparc var grym. Har redan sagt det, men kan säga det igen. Under middagen bjöds det på grym underhållning, tänker inte dra upp allt här och nu, men det va gaalet nice:)

Nu ska jag läsa på lite om dans inför imorrn, och packa träningsväskan. Smell you later! PUSS


Kommentarer
Postat av: Tora

kan vi ses snart elleeeeeeeeeer?

2010-09-28 @ 21:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0