hej

heey folks!, warrupp?:)

Imorrn börjar jag sent, så jag får äntligen soova ett tag;) Idag har jag hållt igång hela dagen känns det som. Dans och cirkelträning på förmiddagen, lunch och sen en låång, men intressant, föreläsning i anatomi.:) Sen åkte jag ut till älta och tränade:) Hittade förresten ett par stövlar på stadium som till skillnad från alla andra stövlar var sköna, så dom har jag nu beställlt!:)

Imorrn blir det dans och förbereda vår muskelgrupp!:) Träningsfri kväll. Bajs, vad tråkigt inlägg,.. men men;)

Hahah, zlatan e patrick ekwalls gud;) hehe, nighty!

Kommentarer
Postat av: Tora

aaa sjukt tråkigt inlägg faktiskt haha

2010-09-10 @ 19:09:27
Postat av: sara

vad händer anna? det här inlägget är 11 dagar gammalt!

2010-09-18 @ 13:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0