Tjooo!

Heej!

Så mycket som ska hinnas med och planeras in! Jag ska inte klaga, för det ska ju bli askul, men jag vill ju hinna med allt! KOmmer bli mycket resor hit och dit, men det ska bli kul! FOtbollsresa till barca står näst på listan om ca två veckor, ska bli nice:) Sedan kanske åka en helg till götet och spela fotboll med skolan:) Hoppas på det mixade laget!

Efter detta till Ramundberget over nyår med familjen:) nice med skidor, kommer bli mycket skidor i år känner jag på mig:) Sedan vecka 9 lutar det mot träningsläger i portugal med laget:) I mars åker vi med skolan 10 dagar till ramis igen och åker alla möjliga slags skidor. Och sen till sist, hoppas jag verkligen att vi får till en alpernaresa över påsk! :)

PÅ allt detta får jag hoppas att jag inte missar ngn tenta eller dyl. i skolan, vi har ju liksom inga lov längre;)

Vad ska jag göra idag då? hmmm.. ska nog in till stan och se om jag hittar några bra inomhusskor, borde faktiskt skaffa ett par nya nu! Sen får vi se, ska nog plugga lite med, anatomi-tenta står på schemat inom en snar framtid:) spännande!

Njut av dagen, det ska jag göra! :)

Kommentarer
Postat av: soffan

hur fan har du råååd med allt?!?!?!?!

2010-10-24 @ 11:58:53
Postat av: sara

fan vad härligt med så mycket skidor! vi ska inte åka till fjällen alls i år :( fattar inte varför.

skrev högskolep. igår, ingen höjning tyvärr..

2010-10-24 @ 13:36:50
Postat av: Tora

whaaa fan vad nice med barca!!!

2010-10-25 @ 15:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0