pinigt.. just nu, komigenkomigen!

Hej folks!!

Vad görs?

Själv tog jag en tvkväll ikväll:) I skolan har vi haft dansexamination hela dagen, hela klassen, assoft! Haha, vi blev riktigt filosofiska mot slutet, hjärta H1! Haha, vi hade klätt ut oss till prima ballerinor

Slutade vid 14.30, ås då kilade jag hemåt för lite anatomiplugg:) Hade tänk (helvete! 3-0 bajs!!!) ha en träningsfri vecka, men kände att jagh behövde komma igång lite på kvällskvisten, så jag tog min korta 20-min runda, jobbigt, men jag hade flow. I helgen sprang jag en lång runda med värdens flyt, men när jag tog den nästa gång kändes det jävligt segt, och så fick jag ont i en kota i ryggen:( ( det var därför jag skullle vila). Men idag kände jag iaf. ingeting av det:) (Serriöst, 4-0 ???!!!)

Ajja, efter detta beställde jag mat på indian noha, gott, men oj vad jag blev mätt + en extra matlåda:)

Nu blir det lite mer match, sen sova eller plugga, och dricka vatten, jag e törstig:)

Kommigen nu sweeds, hyfsa till siffrorna, 20 min kvar, det kan hända mkt! 4-1 nu! Vi e på g nu, men schtekaren i hollands mål e grym!



Allbäck, mana dina mannar!

Kommentarer
Postat av: Tora

haha mana dina mannar!<3

2010-10-22 @ 11:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0