Perfekt TOrsdag!

Hej! Igår hade jag en asbra dag:) EFtersom vi inte har några lektioner idag sågs det som en fredag: )

Gick upp vid 8 eftersom vi började lagom sent, åt en nice frukost medan jag kollade på grey´s. Var i skolan vid 10 för att göra en labb som jag fattade och blev klar med i rätt god tid, nice!

Sen var det dags för lunch, efter detta byttes det om till idrottskläder. Vi sklle analysera våra springstilar, med fotisättning mm. En i varje grupp blev filmad på ett löpband, jag proppsade på att jag skulle göra det i min grupp!;) Sedan ska vi gå runt på stan och låta andra skoförsäljare säga vad dom ser när dom analyserar och vilken sko dom rekomenderar, ruuligt va??

När vi satt och väntade på vår tur spelade vi dalle palla och dansade GIH-dansen sittande;) mkt kul!

När vi var klara med analyserna fortfstte vi med löpteknik i idrottshallen. Vi blev klara lite tidigare, så vi (ngra) bestämde oss för att stanna kvar och köra fotboll i skolan:) Det var riktigt nice:) Stannade två timar ca, och drog sen hem för middag.

Mötte up klassen vid 9 igen och hade asrolig kväll! Stod i valet och kvalet om ja hskulle dra hem vid ett, sprang till sist till tuben och han precis med. Älskar att tima tbanan:) Var hemma inom tio, och sussade inom 20:)!

Nu ska jag in till stan och plugga med magda! Wish me luuck!! :))


Kommentarer
Postat av: Tora

och jag var i din skola igår! har sån JÄVLA träningsvärk

2010-10-08 @ 17:22:56
Postat av: Anna

hahah, gött!

2010-10-08 @ 17:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0