Detta händer och fötter!

Hej vänner!

Jag är kass på uppdateringen, men så får det förbli, för jag pallar inte, finns roligae saker att göra lix, man tröttnar. ;)

Sen senast, hmm, undra vad jag har jort?

Jag har skrivit första tentan :) gick no bra, längtar tills vi får tillbax den! Sen har vi firat tentan, men nu på månda imorn är det riktiga firandet! Käka och så med klassen, gött det kommer bli!

Annars då... Fotbollen har uppehåll, skönt faktiskt, spenderar way too much tid i skolan, nej det ör jag ju inte, caus i love it! Går typ inte från skolan utan att ha tränat oavsett vad det är. GYm, pingis, fotboll, badminton, volleyboll eller dans. SÅ jävla grymt att alla andra också älskar idrott!

Nästa vecka kommr bli grym! Vi har ju inget höstlov, men jag vill inte ens ha det, vill till skolan :)
Måndag: reflekteringstenta!, sen gymma med dom jag kan dra med mig, alex, petter, reina, lisa? Avslutar kvällen med tentafirande på TGI fridays!
Tisdag: Ledig dag, dansa på hälsokonventet i skolan på kvällen, bjuds på middag:) ot!
Onsdag: skola 8-12, sen säkert träna, eller kanske fotbollsträning med skollaget :)
Torsdag: Skola 8-12 , gym eller träning
FREDAG: Halloweenbarre i skolan följt av haloweeen pub i mässen!
Lördag: mammas 50årsfest!
Söndag:Rest or digest! Redo för en ny skolvecka!


Kommentarer
Postat av: Tora

barre<3

2010-11-06 @ 22:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0