Barre, tagfotboll-min grej!

Hej friends!!

Jävligt nice helg jag har haft! :) Fredagen var höjdpunkten, men den har varit riktigt soft. Barre + Pub i skolan:) Längtar som fan till nästa om 3 veckor! Tag-fotboll stod på schemat, och vi var faktiskt rätt grymma. Vi förlorade ingen match, men spelade en hel drös med oavgjorda matcher, och även en vinst;) räckte dock inte för avancemang, men vi var dultiga!

Fredagen spenderade jag i skolan, hela dagen, ja faktiskt, nästa ett dygn. Kom dit vid 9 på morgonen, drog viidd...., halv 4 kanske, hemma halv 6.

Lördagen sov och pluggade jag, asså ni vet när man inte har ngt att göra och bara degar, men jag utnyttjade iaf. tiden ;) Sedan drog jag hem till frida på kvällskvisten för att umgås och plugga:) Hemma vid halv 1 igen, sen sova:)

Idag träffade jag käraste soffi och sariz för en nice brunch på stan sådär. GOtt! Sen blev det ytterligare plugg, med sofia som en stoor stor hjälp, grymt! Privatundervisning check!

Hemma igen, middag, sen en fet milen-löprunda, för att samla tankarna:) Avslutade med utfall, det skulle jag inte ha gjort. Det krampade som fan, jag kommer inte kunna gå imorrn. Nice att vi har cupmatch också, jajja! Bara träna bort värken under löpning/gång-passet i skolan under eftermiddagen;)

Puss och kram, ses & hörs mina vänner!

Kommentarer
Postat av: sara

nu vet jag ju varför man får träningsvärk :)

krampade också asmycket idag, på baletten, kommer pinas i morrn!

2010-10-21 @ 21:29:28
Postat av: Tora

jag har konstigt nog ingen träningsvärk alls från min akro igår. fast jag strechade iof som en galning!

2010-10-22 @ 11:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0