Tjaba!

Hej hå! Tjena där snyggingar !

Riktigt segt med plugg! Har två feta böcker, en på engelska, en på svenska, men ingen lockar speciellt mkt.. hm.. E fan aptrött me, ska slagga snart. Har typ kommit in i en fel rytm för att jag sovit på dan, och sen kan jag inte sova på kvällen, natten... Men inte idag, hoppas jag somnar som en stock! Lånade hem kurslitteratur över natten eftersom jag inte skaffat den själv än :P palla, heheh... SÅ den ska vara i lådan innan 9 imorrn! Inte så fasligt tidigt iaf. Börjar ju vid 9.30 så sak samma!

Tror jag ska läsa ngra Auppsatser som vi ska granske istället! :) Spännande va, frukta inte... ;)

Igår körde jag hårt i gymmet, men bestämmde mig ändå för att gå ner och köra kondition idag. Sprang en mil, och sen kände jag det vill jag lova. Kicken och piggheten satt i e en halvtimme kanske, sen va jag lika trött igen, och frussen, det e så kallt i skolan, i biblioteket. Menmen.. Imorrn blire fotboll med gbg-gänget, nice! Ihelgen drar fotbollen igång igen, skaändå bli nice tror jag, dock inte lika mkt skolan-gymmet :( men men, ajg tränar ju iaf. ! Dock måste jag ut till älta två gånger på söndag för att göra fystester eftersom jag inte kan va med den 5e då vi såleder åker ner till götet och spelar student-SM!

KOmmer bli nice tror jag! DOck vet jag inte riktigt hur det kommer gå för vårt lag.. Hade stor ambitioner för ett grymt mix-lag, menmen, folk kommer spela dubbelt, det löser sig när vi e där, det blir grymt, det vet jag ;)

PÅ fredag e vi lediga, eller jaa, inga lektioner! Dock, dock, ska vi dansa på sacomässan!!! Fråga mig inte hur det gick till, jag e ju ingen dansare, haha. ... men men, det e kul iaf. vi ska dansa vår expressiva dans där på scenen. Får ju mat, tischa och lite casch för det, så det e det väl värt. Har väl inget bättre för mig iaf. man ska ju ta vara på chanser och pröva på nya saker lix! Sedan hör och häpnad ska jag jobba i garderoben på "älta dansar" stort! Folk måste ju tro att jag e dansare på riktigt.., fast det e jag ju ;) hahah..

Neemen om jag skulle ta och göra en sista satsning på fysiologin nu, och hänga tvätten också!! Sen blir det sova. Har bunkrat med alla mina tvshows som jag inte sett än,, blir ngt att se fram emot! Bonde, desperate, grey´s, cougartown... jajaj, det blir gött!

Nattinatt sweetipies!!


Kommentarer
Postat av: sara

nattinaatt!

2010-11-19 @ 19:05:16
Postat av: Tora

varje gång jag läser din bloggiz får jag dåligt samvete för att jag ALDRIG tränar

2010-12-16 @ 13:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0