Hemma!

Hej! nu va man hemma igen! :) Nice att man typ inte gjort ngt i skolan på typ flera veckor. Sen när man kommer hem är det typ panik-läsa i en bok som typ ingen har! mÅste fixxa den imorrn! Palla att den e på engelska också !! men men det e väl bra träning antar jag. Kanske kan läsa lite i ngn annans bok imorrn i skolan...hmmm.....

Sen såg jag att jag blivit tilldelat ett tidigt appass att jobba i cafeterian nästa helg, palla, ajja, får åka hem och sova mellan det och match... man pallar ju en natt uutan vidare sömn, och jag ska ju bara sitta och sälja bulllar, inte som att jag behöver vara aspigg då inte..;) Inget ska hindra mig från barre+pub! looove it!

Juste! Barca va iaf. nice ! Hemkommna idag:) Det va nästan sommar där asså, tomas gick runt i shorts, men jag bangade;) Fotbollen va riktigt nice, och hela stämmningen på camp nou va grym! Här hemma e den lite aggressiv, där e det joy till sporten, så det ska va! :)

Dock skönt att komma hem och kunna äta lite riktig mat med fibrer i! Får typ ont i magen av att äta "utemat" varje dag, ni vet hur det e. Men det e viktigt att magen mår bra!

Jajjja, eftersom jag inte fixat någon damnit bok, får jag väl se vad jag kan hitta på nätet om "The Cardiovascular System and Its Control", nice.. Imorrn blire gym iaf. efterlängtade gym! Jag känner faktiskt för att plugga och träna och tagga till! Synd bara att jag inte har boken :( men men. FInns en annan svensk som verkar fett bra, men vad jag förstår kostar den typp 700 pix, onice. Kanske  får bli den enelska iaf. det e ju den läraren förljer. Bra träning också!

Sen måste jag komma igång med A-uppsatsen, jäklar vad det blev mycket helt plötsligt, palla! menmen , så det e, hade iaf. en ide att skriva om frukostvanor och hur det påverkar typ koncentration etc. om man äter resp. inte äter frukost, låter det interssant, input? jjaa, det blir ett senare problem. Får ta tag i det där imorrn:) Nu blire dusch, läsa vad jag kan hitta, sova --> Skola!







Kommentarer
Postat av: sara

tröjan som du har på bilderna, är det den du köpte nyligen som är både tröja och jacka?

2010-11-15 @ 21:24:34
Postat av: Tora

aaaa jag vill bada i en pool

2010-12-16 @ 13:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0