gih-fotboll=nice

Idag= inga lektioner. Mötte upp alex och reggie för gym innan fotbollen, nice:) 2/3 av grabarna grus anslöt, och sen vare fotboll för hela slanten, med resten av sköna goteborgs-gänget! iaf. del av.  Skrämde petter och mackan som smitit iväg för lite pingis, men dom rörde inte en min, eller jo, som garva, coola grabbar! Sen vare som sagt fotboll = sååå jävla nice!!! :))) varmt och svettigt, men nice:) Sen dusch och hem. Skippade alla kvällsplaner för en kväll med tv & surf! nice:) nu är det dags att sova lite snart tror jag! FB är ett beroende utan nådighet!

Det suuger att jag inte kan gå på eftersläppet till herrmiddagen i helgen. gaah vad jag ville gå!! Dock får jag se det positivt:) Ska till Barca och kolla fotboll! :)

Funtar på att träna någe imorrn me, om jag inte har allt för ont i mina sargade revben, får se helt enkelt. Sedan vilar jag hela långa helgen tills på tsdag, Och då får jag en supereffekt! Det blir asbra! PUSSPUSS


Kommentarer
Postat av: Tora

vad är herrmiddag egentligen?

2010-11-14 @ 18:59:51
Postat av: soffan

ja det undrar jag med

2010-11-18 @ 10:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0