Fotboll!

Heey!

Har varit i skolan på fotb-träning:) nice! men jag fick en blåtå! Inge nice det, har typ aldrig haft det förut, har sluppit det, men nu så!, fett pain imorrn väntar jag mig...Man vill ju ha tighta skor, så att dom ska sitta nice, men aa inte för tighta. Mina budo e ju nice, kanske ska köpa nya iaf. hmmm., får se, imorrn kanske:)  Fotbollen va iaf. yay-kul, men jobbig, e ju lite förkyld, så jag vet inte vad, men jag andas typ bara med munnen, och så blir jag astorr, palla..;) men men, det blir nice:)

I morse hade vi föresläsing om våran A-uppsats som vi ska skriva, vettefan vad jag ska välja för ämne... hmmm..

Imorrn e det barre+pub i skolan! phett nice! jag anmälde klasse, nu ska vi ffan taagga! hehe, spökboll, passande ellerhur?

Ser ni förresten vicken nice header lilla soffis har fixat? :) sjukt nice:)

hade bra!

Kommentarer
Postat av: soffan

hahahahah anna... 8 "nice" i samma inlägg (!!!!) <3

2010-11-04 @ 17:56:22
Postat av: sara

nej, ja ser samma header som förut..

2010-11-06 @ 14:11:26
Postat av: Anonym

FETT COOL HEADER<3

2010-11-06 @ 21:59:10
Postat av: Tora

det var jag som tycke den var cool alltså

2010-11-06 @ 21:59:47
Postat av: sara

nu ser jag den, snygg!

2010-11-07 @ 17:49:59
Postat av: Kitttttaaaaannnn

Vad tycks om mitt senaste inlägg?



btw, cool header!

2010-11-07 @ 18:15:40
URL: http://kittyscloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0