Deff

Tjaba!

Imorrn bär det av till Barca. 04.20 går taxin, dags att sova snart. Paus från skolan = kan inte behövas:( ÅÅh vad jag vill va me på herrmiddan i helgen, bajs! men men, det kommer flera.. jag ska ju iaf. till barcelona, nu är det som jag e sur över det, men verkligen inte (lite bitter över timingen dock)! Glad att det inte var förra helgen faktiskt :) Kunde vart nästa helg, men jaaja, nu får jag sluta orda, inte alla som får åka iväg sådär. Kanske ändå e bra! Inte tänka på ngt. Bara njuta av resan. Det e typ 19 deegrees där, fett nice:)

Idag köde jag fetaste gymmpasset, tränade även igår! Mina biceps brachii sväller verkligen! för att inte tala om deltan, eller pectoralis major, latsen och alla antebrachii-muckler. Jag e redan biff, men jag kämpar på med chinsen, och det går frammåt!! Till sommaren kommer jag va deffad, så akta er!;) Hoppas på en fet superkompensation till tisdagen! :))

Puss & Kram!

Kommentarer
Postat av: Tora

hahahahahahahahahaha muskler<3

2010-11-14 @ 18:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0