Bluberrys!

Hallå där, köp blåbär!

Hade ingen skola på schemat idag, drog dit iaf. vid 14 och lira boll. Fick ett fett faceshot och blödde minimini näsblod.. :( aj! Mina fötter dödas btw av inomhusskor! jajaj, bara att stå ut haha;) Götet kommer bli nicebajs!

Har sedan pluggat, tror jag fått in en bra del nu iaf. men pallar nog inte mer plugg. Känner på mig att det kommer en dugga imorrn, men intenting är ju skrivet i sten som man brukasr säga.

Nu ska jag laga en matlåda, och sen kolla på Maria Wern med papp! Sen blir det sova up, upp vid 6 imorrn!

Nattinatt! :)

Kommentarer
Postat av: Soff

Du får ju fan uppdatera lite!!

2010-11-29 @ 12:03:59
Postat av: Tora

jag blödde så sjukt mycket näsblod för att tag sen när jag var ute........ fyllde ett helt ölglas med blodiga servetter<3

2010-12-16 @ 13:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0