sommar och sol,

hello mina snuttisar! har ni haft en bra helg?

Igår va jag isf. på magdas skiva. Var väldigt nörjd med min utstyrsel som "sportig", men jag kände mig lite vilsen då jag bara kände magda där. Men det blev ändå en rolig kväll, smurfar, trolleri, free hugs och spice girls;) var hemma lite efter två, somnade halv fyra då fjäderfäna redan börjat kvittra utanför fönstren.

Idag har ju solen gassat hela daen. Jag och sofia tog bilen till vinterviken. Där va det schtek, men en aning kallt i vattnet. Men jag e ju ingen bangare, så det blev ett par dopp iaf.:) Till kvälen köpte vi mat på palmyra, och chillade med en ny serie som sofia tipsade om som vanligt;) haha, konsumkillen<3

När vi va på väg hem åkte vi förresten fel, som vanligt. Lite svårt när man inte hittar och inte har ngn bredvi som kan säga åt vilket håll man ska. Från att vi skulle ha åkte hem från aspudden lyckades vi först komma ut på essingeleden åt fel håll, för att sedan chansa på att kunna svänga av och ta oss hem relativt smärtfritt genom stan. Tji fick vi. En jävla mess va det, mkt bilar, massor med folk, inga skyltar mot söder. Efter en havtimme kanske lyckades vi äntligen komma på rätt spår, en riktig labyrint, tur att vi inte hade brådis iaf.

Imorrn e det match, men innan dess ska jag nog lyckas ådstakomma ngt vettigt. Därför bör jag gå och lägga mig nu eftersom jag sitter och gäspar och har missat timmar...


Kommentarer
Postat av: soffan

mmmmmmmmmvad hände med min hand...?!?!?!?!??!

2010-05-23 @ 10:04:47
Postat av: Tora

haha jag måste få åka med dig snarast!<3

2010-05-31 @ 12:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0