SÅDÄRJA

YEZ, headern är bytt mot en i lite somrigare stil,  like it? Det gör iaf. jag:) foffi<33

I helgen spelade vi match, i söndags rättare sagt. Derbydags mot nacka minsann, grejjer det vet ni!! Vi vann iaf. efter en mkt välspelad match från vår sida. Vi har inte släppt in ett enda spelmål i hela serien i år, stört bra! Nu ligger vi delad etta, men med bättre målskillnad, vi har gjort sjukligt många baljor.

På kvällskvisten drog jag in till stan med brudarna och så nya STC, som den lilla fashionistan jag e;) hehe.

Idag har jag tagit det rätt lungt faktiskt, ingen stress såhär i sommar liksom. Chillade hemma på fm, skola på em. Träning på tidig kväll+mvträning med poppen (skiitkuuul:)). mat. Emelies skiva sen kväll. Jag älskar deras tema, fluffiga gulliga rosa saker. Massa olika färger och skit, asmys. Hemma tidigt dock, men på tuben var det en äcklig snubbe som satte sig bredvid mig och började svamla. Sen la han sitt äckliga huvud på min axel, usch!! Det första jag gjorde när jag kom hem var att tvätta den förpestade koftan sådär lite snabbt. Nu hänger den där nere i tvättstugan och droppar, thank good, så jäävla äckkligtTT!!!

jajaj, hoppas morgondagen blir lika fin som denna dag:) pallrar nog ändå mig iväg till skolan för att få veta mitt betyg i DAk A. Men det kan ju bara sluta på ett sätt!;)

Tjosan!

Kommentarer
Postat av: Tora

ahhhh headern är JÄTTEFIN!<3<3<3<3<3<3

2010-06-01 @ 23:47:09
Postat av: sara

ja verkligen fräsch/fräsh/fräch! Hur stavar men det egentligen?

2010-06-05 @ 18:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0