leeedigt värre..

Måste verligen göra ngnting åt snön! men men..

Riktigt härlig långhelg tycker jag. Inget plugg, inga träningar = inga tider att passa. Mini-sommarlov!<3

Onsdagen - Först KTH med skolan, sen Debaser medis

Torsdagen-
Mc-D-lunch med Sofia, sedan tog jag och lisa bilden ut till värmdö och Nina. Vi bastade i en asfin bastu med ett fönster ut mot vattnet, och tog även årets första dopp!

Fredagen- Tog bilen hem från Nina, och hämtade sedan upp sofia för äventyr. VI åkte omkring, mirre, ekerö. Helt onödigt, men jävligt soft. Sen va det middag hemma, godaste på ett tag. Grillat, klyftpotatis, haloumi, sallad, tsasse. Riktigt gott helt enkelt.

Lördagen- Jag ems och soff drog till IKEA. Riktigt schtekig dag måste jag säga. Grill på kvällskvisten med sofia, sen anslöt sara.

Söndagen (idag): Självklart har jag kört lite bil, annars ingenting värt att nämna. Träffar nog magda en sväng ikväll.







tjos, ses!


Kommentarer
Postat av: Tora

ah bada!

2010-05-17 @ 12:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0