wake your as up!

Blev tidig morgon idag:) Upp med hönan kl 5:40 för körlektion vid kl7. Det gick bra faktiskt, börjar bli redo för uppkörning sa han:) ska nog ta typ en lektion till eller ngt åt det hållet. Sen vandrade jag till skolan,. Va där halv 9 i mkt god tid. Prov kl 9.40. hoppas det gick bra. Sen hade jag inga mer lektioner för dagen eftersom jag kirrat alla uppg redan::) SÅ det blev hem, handla på vägen, och sen ssoooofta! Har precis stöttpå ytterligare en störd dator, vad är problemet. kan inte allt bara funka istället? Tur att jag har min panther iaf.:)

SKa kolla på kemilabben nu som jag lovat molle, sen då? vem vet,?

Nu håller snön på att smälta bort iaf. såg att det skulle regna på fredag, får se hur det blir. Förresten blire åre på påsken, fett nice. later


Kommentarer
Postat av: Tora

åh shit då har du ju snart körkort.



anden på miro </3

2010-03-18 @ 22:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0