H E M

hola amigos!

nu är jag hemma igen och bara chillerillar. Hur ska det förresten gå med mitt högtidstal på ons??? ngn som vet?!!

jajja, I fredags efter skolan åkte jag direkt till hornstull och träffade fotbollsbruttorna. Vi handlade mat och var oense om mängden självklart, men till slut blev det fett lagom?! Sedan vandrade vi över gatan hem till empis och agade och åt maten, jättemums! Sen blev det alias, och AK och LInn kom dit också. Jag och AK krossade alla på alias, vann med hästlängder! ;) Sen va det STC och sedan sängdags för samtliga. Jag och em fick typ garvatacker, men till slut lyckades i alla fall jag somna med i min sommarsovsäck;)

Lördag morgon uppstigning vid 7. Sedan gröt till frukost och sätta sig på halvsovandes på bussen ut till Älta. Thina joinade på bussen:) Sen va det träning följt av lunch och galet chill. sedan match på em. Vinst med 11-2 alltid nice!

Efter detta svidade vi om och kvart över tre rullade bilarna fån IP. Till....jag trpr det hette balbreaker som ligger vid kapementsbadet? Där körde vi trekamp, och jag kom delad 4:a medn jojjo, inte fy skam det:) Efter detta var alla dödens hungriga, fotbollsspelare som vi är. MIddag serverades på vapiano i stan, mums med pamacotta till efterrärtt:) Sedan hem till empis andra hem en snabbis innan jag vek av för att träffa sara vid mariatorget. LIte sen gick vi tilsammans till toras skiva där vi spenderade resterande tid av kvällen. Hem rätt så tidigt + sommartid, vid 3 släckte jag lampan hemma i min egen säng.

Idag har jag självklart övningskört en bra runda och gjort ytterligare en säkerhetskontroll på mammas bil. Tycker att jag får till rondellerna nu faktiskt med ut och prejja en kvart innan man ska ut, asså om man ska till vänster. :) nu ska jag köra ett övningstest till, sen ere middag, hoppas p å ngn bra film ikvällpå tv.. PUSS PUSS GULLESNUTTAR!!

Kommentarer
Postat av: Tora

händelserikt :)

2010-03-28 @ 19:18:54
Postat av: soffan

hey babe

2010-03-29 @ 23:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0