borta bra..

HEI

Igår va det våffeldagen tror jag bestämmt, åt jag våfflor??.,.,, såklart! godast med jordgubbssylt och grädde:) På dan va jag först på bilskolan, sen hade vi skoprovning med laget, fast det enda som vi fick var umbroskor, så jag hittade inga bra. Mina nike e bäst!:) doch plockade jag på mig ett par mv-handskar.

Nu efter lungch drar jag till skolan. Sen åker jag direkt hem till empis och sover där + halva laget. Imorrn är det träning och match, och sen middag fram emot kvällen, gott! Sen drar jag dirr till toras studentskiva. Nice att komma dit med fotbollsväskan...;) menmen

Igår köpte jag övnings-teoriprov till körkortet, ska nog prova ett nu:) får se hur det går:)

Ses och hörs på ett eller annat sätt, PUSS PUSS

Kommentarer
Postat av: soffan

woho på GGG

2010-03-26 @ 11:23:52
Postat av: Tora

det är inte så rock 'n' roll

2010-03-26 @ 16:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0