BATTLE

yo bloggen!

Nu var det ett tag sen känner jag.. men det har varit mkt att stå i. Träning varje dag denna vecka typ. Träningen igår var sämsla, tråkigaste mest lama på levighet, men idag var det riktigt kul:) Vi tänkte ju langa "sleepover" till fredagen på det tänkta träningslägret som nu togs bort, men vi tar det iaf.:)

Imorrn skippar jag skolan. Hade bara en timme iaf., ska fixa riskettan istället, blir kul. Nu har jag precis ätit midaggh och sitter och glor på kvällsöppet med ekdahl. Fredde och mona battlar. Man måste ju vara med på noterna nu inför höstens val nu när man är myndig. Båda har väldigt bra tugg i käften, men det är svårt att ta in riktigt all den infon som dom pumpar på en gång. men men, måste ju bli lite allmänbildad, så nu ska jag slå på ljudet igen, adios amigos!


Kommentarer
Postat av: soffam

mona har väl inge tugg i käften???

2010-03-25 @ 20:48:18
Postat av: Tora

hahahaha vilken bra analys! :)

2010-03-26 @ 16:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0