stafett-nej

Igår, jensen summergames med skolan, kul, men sämst att allt avgörs på den apjobbiga staffetten. Fattar inte vad det är med mig, har världens jävla träningsverk efter den där, tom i bicepsen typ av att kuta den där streckan. Fattar inte hur den kan vara sååÅ jobbig, jag tränar ju fan 4 ggr i veckan, lite måste jag väl tåla? men men, lite mat och ingen uppvärmning kanske bidrog... hmmm? älskar iaf. min "NV - breda lijnen-thisscha"<3 och tag-rugby.

Igår kväll va jag hemma hos magdi och slappa lite. Kollade på någon konstig film som vi egentligen inte hängde med i, men men. SOv sedan aslänge idag, och har absolut inte gjort ett piss. Nu e jag snart suge på middag:)

relaxa folks -->

Kommentarer
Postat av: sara

ja men det är typ för att du inte var uppvärmd. när vi spelade brännboll häromsistens med klassen så fick jag värsta träningsvärken fast att brännboll liksom inte är jobbigt alls. Man står ju stilla mycket o gör plötsliga ryck lix.. fattaru? ;)

2010-06-05 @ 18:11:54
Postat av: Tora

haha bra analys ovan

2010-06-09 @ 00:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0