soft, soft, här e allt bra! tummen upp, tummen upp yeah, yeah!!

HEJ MÄNNISKOR!

soft, soft, soft. Glassar runt är vad jag gör.

Igår åkte jag och sofia in en snutt till "smaka på sthlm" i kungsan. (kungen av kungsan). Åt en lovboat, och köpte en polkagrisnapp;) mums! Fantastic four stod för underhållningen, haha, vilka pajsare sköna typer det där;) Sedan åkte vi hem och borrade ner oss i tvsoffan. Jag åt lasagne i mängder, och vi kollade på MTV, hhah!

Idag, har jag lallat runt. Vi spelae match, vinst igen! stört nice. Vi e så sjukligt bra just nu, inga insläppta spelmål än på hela säsongen, stort!

Känner mig lite pömsig nu, så jag ska ta en låång dusch och sedan tänka på refrängen. Måste ta igen all missad sömn sedan ett halvår tillbaka, visst?!;) PUSS på er!




Kommentarer
Postat av: soffan

fantastic 4 (jag lovar att dom säkert stavar så). Menneeeee whatz the deal with my rynkor? jaja vill ha mer mat därifrån!:((( utö värdshus!!!! <3 <3 mtv<3<3

2010-06-07 @ 12:18:10
Postat av: sara

lite crazy-eyes-varning på soffis ;)

2010-06-08 @ 11:11:58
Postat av: Tora

kungen av kungsan<3

2010-06-09 @ 00:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0