LONGBOARD

Tjena morsor och brorsor!

Ska jag säga vad jag har gjort idag?;) Jag har köpt en longboard! + hjälm + en massa skydd, men det är ett måste iaf. såhär i början, dom e  riktigt schnygga också förresten;). Jag och T racade iväg i mammas audi och chackade en bräda helt ekelt. TYcker faktiskt att jag redan utvecklats bara på en dag:) NICE

Jag har även hunnit med att spela match, såklart såhär på en söndag liksom.!:) Riktigt jävla skön match var det, riktigt skön! vinst med 5-2, men vi hämtade upp ett underläge, 1-0, 2-1, känndes så jäävla bra! Vi har inte förlorat en match på hela säsongen än, helt sjukt! Nu har vi bara en match kvar innan serien vänder efter sommaren. Så jäävla nice. Hjärta <3 laget

Har ätit en riktigt god, middag. Ska gå och ta en dusch, och sen krypa till kojs. Ska upp och jobba imorrn sörrni! PUSS










Kommentarer
Postat av: Tora

det var så himla roligt när jag öppnade dörren och ni rullade förbi!

2010-06-21 @ 09:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0