LÄS!!

Måste bara länka till detta som min kära vän Thina har skrivit, så rätt!
















.

Kommentarer
Postat av: soffan

Hej Anna Panna!



1. Det finns 12903810948 miljarder annan sorts cancer man inte får av passiv rökning...

2. Kan inte folk på denna punkt få göra som de vill. Om man nu stör sig på att någon röker så e det ju bara att flytta sig tillfälligt dit det inte blåser. Lika mycket som vet som helst inte står med munnen i ett avgasrör och andas.

3. Alkohol är väl dessutom way more skadligt. dessutom inte bara långsiktigt.

4. Kul för dom som aldrig rökt. Jag har tex.. inte heller ätit bajs, skjutit en hundvalp, spytt i en brevlåda eller vart i skolan längre än 5 dagar i rad............. man gör sina val.... visst?

2010-06-01 @ 23:35:38
Postat av: Tora

hm man kan väl få röka om man vill. men det är verkligen SJUKT onödigt. för alla inblandade



och jag har också tänkt på att fler och fler börjat röka, känns som det är många fler nu än för ett par år sedan.

2010-06-01 @ 23:51:41
Postat av: soffan

vafan hände med min kommentar? din blogg i cp!!!

2010-06-01 @ 23:54:53
Postat av: soffan

jasså nu vågade den krypa fram!!

2010-06-01 @ 23:55:40
Postat av: soffan

haha igen "outbildade slynglar" asså förlåt men detta var typ det sämsta "debatt inlägget" jag någonsin läst... Jag får typ damp!!

2010-06-01 @ 23:59:30
Postat av: soffan

ok ledsen över att jag typ hetsar ditt kommentarsfält till överhettning men lixommmmmmmmmmmm. Typ de Tora säger att det är "sjukt ondödigt" GAAH vafan. ALLTING är onödigt förutom att äta och sova. Varför måste folk bry sig så mycket om det? Dessutom känns det idiotiskt med argument som typ "åh jag råkade andas in lite rök för jag tyckte det var så sjukt onödigt att flytta på mig för jag andas hellre in röken än att flyttar på mig, men sen skriver jag ändå att blogginlägg om det". När det egentliga problemet (om man ska säga något) är att folk dör på tobaksplantagen. Asså seriöst den där tjejen........ GAAAAAAH PINSAMT

2010-06-02 @ 00:06:04
Postat av: Tora

ja men sofia det var ju det jag menade med onödigt. folk på plantagen dör samt att du dör.............. asså för mig spelar det ingen roll att folk röker ur röksynpunkt, alltså jag bryr mig inte märkvärt om jag råkar andas in lite rök eller känner lite röklukt. och som sagt, visst folk får röka, gärna för mig. tycker bara att det är SJUKT ONÖDIGT att en massa äckliga obehagliga företag tjänar kosing på att folk blir beroende av en massa skit. så. det var det jag menade med onödigt.



ps. älskar också kommentatrsfältets överhettning

2010-06-02 @ 23:33:47
Postat av: soffan

ja jag vet! ;) nu var dte som att hela kommentaren var riktad till dig när de bara va den lilla meningen... De va hon tjejen som va pinsam och anna lite ;);););););)

2010-06-03 @ 13:12:12
Postat av: Anna

Okej! jag håller med om toras sista komentar, och är fortfarande helt på thinas sida! inte alls pinsammt.



Det e ju fan apjobbisg att behöva flytta på sig hela tiden för att man inte vill andas in gift. Det är ju inte som om det händer då och då, utan jag går dagligen och håller andan när jag ser ett rökmoln närma sig. Man sitter ju liksom inte och pruttar och fiser konstant eftersom att det anses otrevligt även om det tom. är naturligt. Det är väl lika otrevligt med denna "lukt/gas" som dessutom är giftig!



Och sen, är det sämst för massa andra människor precis som tora sa. ciggaretter är fetaste motsatsen till både fairtrade och miljön.?



plus att man så småningom kanske börjar lukta bajs i munnen, och då menar jag bajs.

2010-06-05 @ 17:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0