heeelg helg helg

Imorrn ska jag sova länge.

Nu e jobbet slut för denna vecka, jobbade 10 timmar idag, för man vill ju hinna med så mkt som möjligt när man är timanställd:) Nu på kvällisen har jag, soffi och Sars planerat våran lilla (STORA) roadtripp som har utsatt start 23 juni, alltså bara några få dagar. E riktigt tagg! Två dagars jobb nästa vecka, sen drar vi:)



Han inte hem till middagen, men uppdukat var det i vilket fall:) Nu ska jag spela vetgirig med det lilla livet<3 puss och kram!

Kommentarer
Postat av: soffan

är jag "det lilla livet"? hehehe

2010-06-19 @ 18:49:44
Postat av: sara

undrade också det! först, under en nanosekund, tänkte jag att hon menade tomas, sen ba nääääää!

2010-06-20 @ 19:03:54
Postat av: Tora

shit 10 timmar. får man jobba så länge?

2010-06-21 @ 09:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0