SOVA I MIN EGEN SÄNG

Hotties!!!

Har ni saknat mig?, jag vet allt...

Nu e jag hemma igen, känns som jag inte vart hema på evigheter, vilket iof är sant, iaf typ mer än en dag. Efter gotland köpte jag p och t en sista minuten cypern på tors em. Planet gick 6.45 nästa morgon. NIce. bad och chill och nice. Hahah, ändå rätt roligt, för när man åker charter ser man typ samma människor hela tiden. På arlanda, på planet, på hotellet, på stranden, på bussen, på planet hem.... NU e jag hemma. Ändå skönt att komma hem igen. Man blir ju egentligen inte så värst avslappnad av att vara ute och flänga på detta vis, skärpning!, hehe. Lön idag, nice. Man blir ändå tagg på att jobba nästa vecka då!.

Har lagt up ett fett abum nu på fejjan, sofia tjatar så att jag får skavsår i öronen, hehe.

Vad händer i höst, skola antagligen...nu ska jag fortsätta surfa ett slag, sen sova, äntligen i en nice säng, som är min säng!! undra när jag vaknar morrn måntro??! natti!!! <333



Fig tree bay - (Larnaca) - Cypern

Kommentarer
Postat av: soffan

nej jag tjatade inte alls mycket! jag sa ju bara att jag skulle ta bort mitt om ingen annan la ut för de är BARA jag som lägger upp hela fucking tiden.

2010-07-25 @ 14:22:59
Postat av: Tora

ni får visa mig bilderna sen!

2010-07-26 @ 23:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0