växthuseffekten, hmm..

Nu är jag mätt så att det står härliga till;) Jag åt kungsräkor sizlar, gott gott!! Nu ska jag skriva min loggbok, kul att jag inte fixat det tidigare..

Jag tänkte
förresten på en sak. Växthuseffekten är väl inte bara att det blir varmare? Det är väl att det blir större skillnader, kallare på vintern, och varmare på sommaren, så borde det iaf. vara. För grejjen är väl att vårt ozonlager blir tunnare. Det leder ju i sin tur att det ja blir varmare när solen skiner på oss, men även att värmen försvinner fortare eftersom skalet runt oss inte är lika tjockt. Jag menar så är det ju på månen.??


Kommentarer
Postat av: Tora

sant.

2010-01-29 @ 23:26:33
Postat av: soffan

ja asså lagret bliir väl ojämt och så osv ;)

2010-01-30 @ 10:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0