sometimes I

Jag blir så jävla irriterad på den här datorn ibland. Hatar när saker går segt, man palar inte sitta och vänta på att datorn ska tugga ju, irriterar mig såå. Istälet stänger jag av den. Har lyckats med att försöka skicka ett mail med en stor bunt bilder i utan att komprimera dom först, men hur skulle jag veta. Nu ligger den där i utkorgen och gnabbas, och om jag ens försöker ta bort det så försöker den öppna helvetet och hänger sig.

Blev iaf. fett glad när jag såg att vi började 12.30 imorrn. Projektarb har vi ju ingen lektion i, kemin redovisade jag ju idag, och sen har jag den sena indval,. Blir alltså från 12.30 till 16 imorrn, överkommligt.

Har inte haft tid att sova ut sen london, så det får verkligen bli imorrn, på tiden det. Att bero på det så ska jag lägga upp ett litet sammandra av resan hade jag tänkt,  men jag vill ha alla bilderna först, en det kommer. Det e ju därför moina data fuckka yrrr för att jag försöker skicka allt..

Har   idag haft en heladag i skolan, nice det;) Redovisningen i kemin gick galant;) sedan svenska c och slutligen labb, haha.:) Sen segade jag ig hem och käka middag.. Iväg till tröningen, quesadatältet i orminge?? Missade såklart tuben vilket betydde att jag kanske skulle hinna. Tbanan rullade in på slusen två min innan bussen skulle då, jag langa löpet, och busschaffisen hade precis stängt dörrarna och vridit om raatten när jag kom där vinkandes och stannade den;) empis och linnea garva åt mig när jag kom på bussen anfådd osm fan. Sen var det som vanligt nuförtiden painlöpning. kl20. Från kl 21 hade vi planen. Skulle egentigen sluta kl 22.30, men ngn släkte lyset vid 22, så vi drog 20 över efter lite mörker cillerill och en kittel/hög-attack med mig i botten, inte kul, skrek fan som en gris. Nu e jag iaf, hemma. Ska bli skönt med två dagars välbehövlig via efter träning mån tis och ons.

Temat på skivan blev iaf. 007, den 26 april på Rose, 120 :- välkommna!!

När jag kom hem hade jag förresten fått en fin födelsedagspressent från handelsbanken:) ett litet usbminne i an ask:) dock inte så mkt minne, men fin va den iaf.:)

Imorrn blire PH.mara på ffm tror jag, har ju missat hela veckans:) Nu ska jag sova iad. kl 1 senast!!


Kommentarer
Postat av: soffan

007...... vad mitt användarnamn i skolsystemet?

2010-01-21 @ 15:13:32
URL: http://hestflock.blogg.se/
Postat av: soffan

skoldatasystemet kanske jag skulle skrivit eller vafan det heter. blir galen på mig själv ibland. USCH"""

2010-01-21 @ 15:14:28
Postat av: Tora

när tar detta slut..............................

2010-01-29 @ 23:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0