skavsår..

Nu mår mina fossingar bra:) Strumpor och tofflor!! Har haft en mördar-tre-timmars-träning i orminge. Först löpning ute, och det var typ snöstorm och snön piskade i ansiktet. Hade en snöhög på huvudet när jag kom in i tältet efter mina fyra (iaf. reducerat antal) varv. Sen va det träniig ine i tältet, som inte är varmt. i två timmar till. Asså jag säger det, mina fötter klarar typ precis två timmars träning innan det är skavså som gäller. Men jag tänker fan inte bli fast i luekoplast-träsket denna gång. Sen fick vi bullar och varm choklad efter som våran sportchef åkte och köpte, för att ingen klaga när vi sprang. De va gott. Nu e jag hungrig igen, längtar till frukosten.

Idag var en stressdag, men den bev inte fullt så stressig so jag trodde. bussrna var ju kaos också, men det va rätt mysigt att sitta där inne i värmen ändå:) Träingen var tidvis pain, både mentalt och fysiskt, men den hade också sina glimtar. Smålagsspelen, kul, ring kul, ja mkt mer hann vi inte. Men det e så kul när man satsar och kämpar och typ ramlar för att man kämpar och ibland visar man några sjyssta skills, hah;) SKÖNT gäng iaf. :) som fan

Antagligen blir det skidor iaf. fast i Svenska fjällen. Vore jävligt nice om det gick i lås så att det blir skidåkning även i år!

Nu ska jag sova hörrni, ska upp med hönan imorrn, börjar vi 8 el 8.30, har faktiskt kollat planeringen, men blir inte klokare av den..? hmm... jaja. Förresten ska jag bli bättre på att lägga upp pics, har blivit lite segt med det på senaste tiden. PUSS PUSS

Kommentarer
Postat av: Tora

asså det är asjobbigt att kommentera så här många inlägg i rad när man har varit bortrest. speciellt ordverifieringen :(

2010-01-29 @ 23:34:02
Postat av: Anna

hahhaha, man får stå sina kast här i livet;)

2010-01-29 @ 23:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0