Sjuk + Avatar

hoj hoj vad min dator e seg idag!! varför? ja vad vet jag?

Igår var jag och åkte skrillor med pappsen på hellas, såg vår fina isvaks-vak. haha. Men det e ju så jävlans kallt när man ska knyta skridskorna!! helt sjukt! ajja, sen åkte vi iaf. ett tag, inte så länge, två varv blev det, men jag fick ju pinna på där med mina hockeyrör i typ dubbla frekvensen ;) Sen övningskörde jag igen! såå kul ju! åkte till ältakrysset, numera mina hemtrakter, och kköpte korv och handlade, mmm. Sen körde vi till gubbängens IP:s parkinglot, stor och utan bilar, och hal. Där gäjsade jag runt ett tag, fast det gick inte att få riktig sladd på bilen, men det va kul ändå!:) Man måste ju öva på halkkörning när det väl är halt ute ju!

Sen när jag kom hem duschade jag och deckade sedan. Fick typ en släng av halsont-ontihuvudet- och sömnsjukan. Så jag somnade ett slag. Sen gick jag ner för  middag. eefter detta gick jag nästan och la mig på dirr halv 10 släckte jag lyset(frusen). Vaknade sedan asvarm 00.20 och det kändes som on det var morgon. Resten av huset hade inte gått oh lagt sig än, så jag gick ner och kolla vad som var the 411. Pappa skulle precis kolla på kommiskarie Lewis eller vad den heter, brittisk deckare, så jag joinade med en kopp varm choklad och en hönökaka:) 1,5 h senare gick jag och la mig igen, ont i halsen, ont i huvudet, och jävligt trött. Vaknade slutligen vid 12 dan efter, och sjukdommen var borta:) okej, jag va inte på topp, men bara lite seg sådär. .Idag har jag sedan ägnat mig åt lite matte, och sedan har vi sett Avatar i 3D. Helt ok faktiskt, men man ska nog se den på bio, inte på en liten TV. Nu ska jag äta min gooda apelsin, och sedan försöka sova tidigt igen, tror ni jag lyckas!? bye bye baby´s!

Kommentarer
Postat av: Tora

411!

2010-01-06 @ 11:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0