puuuh

Har precis duschat, och ska nu lägga mig och sova, 11 egentligen efterson det är upp 7 imorrn, första tidiga på ettt tag nu;). Idag har jag chillat galet faktiskt, va en sväng i skolan me, men det var endast en lektion, så det var väl inte allt för jobbigt. Fick förresten ett mail från ma-läraren, jag klarade vg, puuhh.. Men nu e frågan om jag ska åka till västra på tisdag?? Vet inte ens om chansen är stor att jag kan höja mig, men vem med, jag gjorde det förrra året? Jag har ändå redan bangat två mvg:n , hhmmm. Tål att tänkas på. Kommer ju typ missa träningen också, igen, fast när man e sjk kan man ju inte hjälpa det, och jag har ju faktiskt fått "årets närvaro" tre år i rad nu, hahaha, min tränare är så stolta;)

Kollade iaf. på Paradise förut. Och han pontus,, vad e detmed han egentligen. Askonstig. Han har en massa fix och trix för sig hela tiden, och sen kollar han in i kameran hela tiden. Tror han spelar. Men undra hur det hänger ihop. Om man såg trailern för nästa vecka gick han ju typ och jaga en apa, och gjorde schh-tecken till kameran, aaa, spännande vekligen, men nu måste man  vänta ända till tisdag för att se uppföljarprogrammen, men men, man får roa sig med annat. På lördag e det ju london T.ex.!

Nu ska jag sova hörrni!!; men sweet dereams samtliga!


Kommentarer
Postat av: Tora

ehh spelar inte alla i paradise hotel?

2010-01-17 @ 21:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0