payback is a bitch!

Måste vända tillbaka dygnet känns det lite som, funkar ju inte annars. Kollade på schemat för imorrn, och till min glädje, gick vi fm vilket innebär ingen labb för mig och kort dag. 9 till 12.20 sådär en nice start. E jag typ klar i skolan vid den tiden jag äter frukost annars, så jag mmissar ju ingenting på det:) Igår förresten ringde jag till banken själv, hihi, men det gick finemang!

Idag har jag ätit frukost och lunch, räknat typ 2 mattetal, catchat up i PH och övningskört!. Har blivit mkt köra nu dessa dagar, men det e nice. Vi körde, eller jag körde, typ skanstull, zinken, slusen, nybrokalen, ja lite runt i stan, och sen hem. :) Sen lyckades jag tom. backa in i garagenedfarten, och in i garaget, rätt knivigt, men jag fixa´rt! hehe, har snart läst typ halva körkortsboken som jag har tänkt göra ända sen i somras, men nu ska jag snart börja läsa om säkerheten, kann ju vara bra:) När jag kom hem sedan ville jag ha ngt att kolla på, och jag kom på att PH antagligen hade dragit igång igen, hade helt glömt det! och till min störa glädje afnns typ en hel veckas färska program!! yes! Man jag fatta inte riktigt, varför valde inte bara anneli christoffer? för att hon inte ville ha hem catja eller?, hon sa ju det förut?. E jag helt efter eller, ,men det vekade somingen visste vad som hände? Annelie var den sista man trodde skulle åka. men som en gammal vän alltid har sagt, payback is a bitch!;)


min ända nyårsbild btw med min outstanding 2 mp-cam!

Kommentarer
Postat av: Tora

när ska du ta ditt köris egentligen?

2010-01-06 @ 23:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0