palla provet!!??

När jag kommer till skolan säger matteläraren: - Du får göra om provet, bara så att du vet.

Asså vad skulle jag göra liksom?, jag velade länge och väl, och sa tom. at jag inte skulle göra det när jag väl hade gått in och satt mig, Men sen gjorde jag det igen iaf. Hoppas det blev ngn förbättring från det förra, men jaa, jag vet inte. Han skulle nu maila resultatet iaf. men asså palla. Men om jag inte hade gjort det, så hade jag bara suttit där ute och , aa, inte gjort det, men hoppas det var ngn mening med at jag gjorde det igen iaf. Sen kunde man tydligen komplettera på västra nästa vecka, men vetefan om jag pallar det?, får se hur det går på denna först,...

Sen hade jag bara kemi, vi gjorde inget. Nu e jag aphungrig! ge mig mat!, tack! drar.

Kommentarer
Postat av: Tora

det var asnära att min klass röstade igenom att ha paradise hotel-tema på vår skiva.......................................

2010-01-14 @ 21:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0