kul, jävligt kul!

Inte har jag problem med att komma upp på morgonen inte, nej nej. För det första kunde jag inte sova, somnade kanske tre, halv 4 vad vet jag, fast jag gick och la mig vid halv 12. För det andra måste jag nog köpa en ny bäddmadrass, för den jag har har blivit..a inte som den har varit om man säger så, jag får ont i ruggen av den, den avlastar inte rätt. Sen för det tredje, så har jag apont i halsen, trodde det var på väg att gå över, men ikke. Varje sväljning är pain och grimaser om jag inte dricker ngt varmt som nu, då är det bara halva pain. Men det är liksom inte halsmandlarna som är svullna, det e typ bara ont ont ont i svalget, aotch! Bafucin nästa.

Drar nog till skolan iaf. och kollar läget, inte så lång dag varken idag eller imorrn, så det e väl positivt. Sen måste jag hitta en födelsedagspress till min bror me.. hmm..

Hoppas ni e pigga och krya iaf. PUSS



Kommentarer
Postat av: Tora

stackare, hoppas du kryar på dig.

2010-01-07 @ 22:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0