jaja

Hej alla!

Idag har jag som sagt chillerillar om man kan säga så. Drog till skolan vi 12 och hade en datakunskapsuppgift som inte var mkt att bita i. Sedan satt jag i ett grupprum och fick ta del av malin, lisas och ninas film som verkligen inte e fy skam den!! :) Chackade en macka och lite frukt, sen hade vi ledarskap. Det var allmänt kaos när vi skulle bestämma vem som skulle ha när och vilken sal man skulle ha i, men alla fick iaf. ngt.

När jag kom hem bäddade jag min säng, för allt var en sån röra, sen la jag mig på sängen och lyckades somna, trött även fast jag inte ansträngt mig max idag.

Imorrn har vi estetiskt val för första gången, undra hur det artar sig. Ska ju ha la musica, I let you know. Det e iaf. inte i skolan, utan ngn anan stans som jag måste ta reda på vart. Tror förresten att jag ska läsa lite fysik nu för omväxlings skull. CHILLA GALLET! ja gör det


Kommentarer
Postat av: Anonym

vaddp sp man ska göra det bara för att DU gör det eller VAFAAN är det du menar??

2010-01-21 @ 19:09:03
Postat av: Anna

om du syftar på chilla galet, så är det valfritt, se det mer som ett förslag:)

2010-01-25 @ 16:33:36
Postat av: Tora

shit vad du har varit aktiv här medan jag har varit borta, nu börjar jag tröttna.

2010-01-29 @ 23:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0