jaaääs

äej nu va det ett tag sen igen. Men min data e inte kry än ser ni.. Fast om typ algunas minutos::)

Nyår var jag som sagt med Sara och Lord:) Vidtolvslaget befann vi oss på strandvägen,. och såg typ coolaste fyrverkeriet jag någonsin sett. Typ tefat, hjärtan och glitter himmel:) kallt var det ju också. Sen gick vi till et ställe, och va där till ja,..3 typ. Träffade philip där också, en trevlig överraskning:) Sen var det den knökfulla tuben hem, haha, och sen i säng. SOmnade med tinnitus och brännsår på tungan.

Seedan har jag inte haft så mkt för mig. Igår va jag hemma och idag va jag i stan med sara och sofia. HIttade en trevlig väska som jag köpte+två riktigt nicea basic-linnen på bik bok:) Förresten, så hyrde vi sthlmsnatt och kollade på, så jäkla skön den e!! Vet ni förresten att en av dom som va med där och typ spelade sig själv har ju precis kommmit ut med en bok om typ sin crime-time eller vad man säger, Liam Norberg. Vill ha den boken.

Nu ska jag duscha och sen sova, eller nej läsa först. Imorrn måste jag ringa gymmet och fråga om vi får köpa gymkort för en vecka till. För vi börjar ju inte med laget igen förräns den 11 jan, fystester, taaaggga!!! Ajja, nu måste jag dra! Puss puss hetingar;)!


Kommentarer
Postat av: soffan

crime time<3

2010-01-03 @ 15:56:02
Postat av: Tora

väldigt fina formuleringar i detta inlägg! Som ovan nämnda "crime time" och "somnade med tinnitus och brännsår på tungan". Gillar det starkt!

2010-01-04 @ 10:49:45
Postat av: Linnéa

fin blogg, allt bra idag? :)

2010-01-04 @ 11:34:00
URL: http://typlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0