hårt slit

Hejhej!

Min mail är fuck. Den hänger sig för jag försökte skicka ett stort mail, så jag ska låta den tugga i fred snat.

Först va ja i skolan idag. Hade första lektionen med datakunskap, och det verkar nice, läraren också. Förra terminen hade jag ju fek a och ma e som indval, och nu denna termin har jag datakunskap a och sv c. Så jag hoppas att det kommer bli en relife att inte hela tiden behöva räkna matte. Tog förresten mitt vg i matten. jaja liksom. Den e 50 poäng. Har redan 200 p vg för fucking engelska som jag egentligen är bäst på;) Så nu har jag sammanlagt 250 p vg, ska försöka håålla det så också.

Vi fick förresten också skivbiljetterna, så det e bara att börja kränga dom då. Temat är dock inte bestämmt, förslag? (kommentera gärna)

Har hållt på att kolla abonemang på mobben, men alltid massa dålda avgifter..  hmm., får se hur jag gör.

Har precis vart på träning, nacka ip. Först en timme fotboll på en jävla isbana ( va nere på rygg och tugga gräs redan efter 5 första, höll fan på att bryta handlederna, jag fattar vekligen att man kan göra det. Platt fall ner på händerna, men det gick bra:)). Men det ska tillggas att det ändå va kul såklart:) Sen skulle vi painjogga i typ 40 minuter i ett spår med massa kullar och trappor och grejjer, så nu e jag lagom död i krppen. Självklart hade jag ju träningsvärk efter igår med eftersom jag inte har tränat på tre veckor nu, men det gick ändå hyfsat. Secial k när jag kom hem. Ska sova nu så fort som möjligt.

Glömde ju skicka in MT-loggen i fredags, men det e lite fult tycker jag att ge en upppgift som ska in samma kväll, en fredag dess, även om den e liten. Glömde iaf. helt bort den, och kom på det typ igår. Vetefan om jag pallar göra den nu, fast den ska ju iof. inte vara så advanced vad jag förstod, ska nog kirra nu. haha, puschade ju på lektionen och sa att jag låg på en 10, alltså att jag var klar för att börja träna vilket jag också var, men sen glömde jag såklaart skicka in, men men vad ska han göra?

Har förresten missat hela PH denna veckan, men man har ju hört ett och annat. Avsnitten lades ut på syndicated player kl 23 idag, så det blir väl en ny minimara om ngn dag:) tors?

Bilder från LD kommer soon, vill ha malins bilder först:) Sen kommer ett litet potpurri:) Fatta pain i kroppen jag kommer ha imorrn,? och ytterligare tränin 20 -22.30 seeeent mee!! jajaja, sov sött getingar!


glajjorna köpte jag i en souvenirbutik:)) tyckte dom va coolisch,
vilket inte resten gjorde, men de vande sig till slut. ;)

Kommentarer
Postat av: soffan

individualist <3 <3 <3

2010-01-20 @ 18:25:01
Postat av: Tora

vi har tema Sex, knark och Rock 'n' Roll på vår skiva. Vill du gå? jag tror jag vill gå på din, bara för att få se din klass ;) Eller när är den? Och vad kostar det?

2010-01-20 @ 22:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0