fredagkväll=skola

Känns som jag fått mycket skolrelaterat gjort denna fredagskväll:) Inte varje fredag som det är så;) Men egentligen är det faktiskt en ganska bra kväll att plugga på. Man har ingen tidspress eftersom man har flera lediga dagar framför sig, och man ska inte upp tidigt nästa dag, egentligen den perfekta pluggkvällen, hahah;) Fast iof. skulle jag skicka in loggböckera ikväll, och jag ska upp tidigt imorrn, eller ganska tidigt och träna, så jag sa emot mig själv, men det skulle kunnat vara så:)


Denna Kväll
  • Middag på Indian Noha
  • Loggboken Projektarb.
  • Loggboken MT
  • Bokat handledarsamtal
  • Svarat om datum på "KTH-student för en dag"
  • Lyssnat in låten som vi ska köra på la musica
  • Skänkte 50 spänn till Haiti med SMS när reklamen kom på Spotify (Skriv Akut och Sms:a till 72 900)
  • TV
  • Snask
  • Socialt ungänge

Kommentarer
Postat av: Tora

haha det här inlägget är så bra.<3<3<3

2010-01-31 @ 10:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0