fotboooll!!!

Fan vad sugen jag e på att spela fotboll igen alltså!!! Med mina röda fotbollsskor, dom har fan stått på hyllan i typ 2 månader nu!!!! Träningarna började idag, men jag e ju krasslig, så jag fick permis för det. Igår var jag inte så sugen på det, tänkte att det skulle vara kallt och uschligt, och snöigt, och jobbigt, men nu kände jag bara tt detinte spelar ngn roll. På med underställ och en myzzig overrall, och du e i hamn;) GREAT!

Okej, vi har spelat inomhusfotbol senast under jullovet, men känslan av en riktigt ren vrist-träff, kan man aldrig få inomhus, iaf. inte med mina budoskor. aaa, asså fan vad nice!!! Jag vill bara ut och skjuta!! Nu ska jag vila denna veckan också, e jag frisk på måndag blir det antagligen extra fyspass på måndagen, och sen träning tis ons lör sön närsta veck, och sen fystest på måndag. Riktigt härligt, om jag får bli frisk!

Idag har jag vart i skolan igen som v. Var där först på fek A, men den slutade tidigare, mvg till mig, yay!, och jag kände mig lite trött, så jag drog hem, käpte en macka på vägen och la mig i soffan en timme och kollade på vänner. Ritigt soft. Sen tebax till schulen för två lektioner till. Först fysik, och jag blev faktiskt riktigt taggad på att anteckna, och det höll i sig nästan genom hela. Sen en halvserri historia, hah!

Efter skolan drog jag hemmåt, packade ihop mitt pick och oack hos pap och drog över till mamma där hela familjen var samlade runt middagsbordet. Lax och potäter bjöds. Efter middagen kollade vi på mästarnas mästare:) Fett kul för en sportintresserad som mig;) och nice att vara med också, kul ju, skulle inte banga;)

Nu sitter jag och chillerillar i min fåtölj. Ska duscha sen, och kanske läsa en bok för omväxlings skull;) Imorr fm, tänkte jag göra lite på mitt PA. SKA göra.

Slänger upp några bilder från helgen. Middag från Palmyra..

..och en suddig sara på en snöhög:)

Kommentarer
Postat av: soffan

tjejen med många ansikten

2010-01-12 @ 22:21:43
Postat av: Anna

va?

2010-01-12 @ 22:41:13
Postat av: Tora

väldigt bra inlägg måste jag säga!<3

2010-01-13 @ 15:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0