coooperrrrnicus

Hej!

Jag har bokat en test-körlektion, nästa tis är det:) Ska fan ta körkort snart asså, läängtar!! Har ju inte skrivit på hela helgen nu, så jag kan ju berätta vad jag har gjort, har egentligen inte varit så buissie, men men,

I fredags chillade jag hemma hos tora med sara ngn gång på em och jag berättade hela londonspektaklet;) Sen behövde dom dra, men jag hängde kvar eftersom kaki hade kommit hem, och vi kollade på nicea bilder från deras hotel på teneriffa, asså dom äger det;) Ne skojja, men fett lyll att åka diit, 16 feb eller hur var det?



Sen hem, käka middag, let´s dance och sen åkte jag Sofa och Sara till Dovas där jag fic skrika London ytterligare en gång. Kom hem i skaplig tid, och gick och la mig på dirr fetrsom jag skulle upp och träna på lördagen.




Lördagen innehöll som sagt träning. Friskis i Tyresö,  först fys, rygg + armar, sen ett gympapass, tycker det e fett kul!! men inte så jobigt iof. Sen skulle vi också göra brutalbänken i en speciell maskin im ngn vet? Man lägger sig som på en bår, och sen spänner man fast fötterna med en spak. Sedan trycker man in ngra knappar och så tippar någon en tillbaka så att man häner helt upp och ner med fötterna i vädret. Sedan ska man upp och nudda fötterna så måna gånger man kan och man måste ned med huvudet i båren mellan varje nudd;) Gjorde typ 14 ca, men det roliga var att jag typ inte kunde komma ner sen. Man skulle trycka på knappen på spakarna igen, men jag hittade inte dom, så jag började garva och så hängde jag där upp och ner och alla garva åt mig;) christer fick hjälpa mig ner, och sen sprang jag in till det andra passet, haha:)

På kvällen chillade jag endast, Indian Noha till middag, och sofia kom över en sväng aswell och kolla på robbansson. Sen gick jag och la mig.

Söndagen sov jag och sen gick jag upp egentligen för att plugga, men belev det ngt vettigt gjort?? Sen var det träning igen, och det blev tidigare än vad jag hade tänkt. Var tvungen att åka typ 4 redan, så hela dagen försvann där. Sen på kvällen var det Blåsningen, David Helléniius är ju bara för rolig!:) Sedan försök till ytterligare plugg, dusch och sen johan falk:) Jag tycker faktiskt att dom e bra! Lite anorlunda med att han spela dubelt och så, jaaa.

Ikväll är det cooper som gärller, fan , men jag ska tagga!!!! som fan

Kommentarer
Postat av: Tora

scheisse vad långt. gud vad ofta du går till indian noha ;)

2010-01-29 @ 23:36:47
Postat av: Anna

aaa, heela tiden:)

2010-01-29 @ 23:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0