blizzard!?

Nu e jag trött, kom hem för ngn timme sen, har varit igång hela dagen med inspirerande aktiviteter. Känns som jag oft skriver att jag e trött, men denna gång e det trött i kroppen. Men ska man ha fått ut det mesta av en dag ska man väl vara utpumpad nr man kommer hem, e det inte så? fast man måste ju vila också, det e klart..

Imorrn e det träning i Quesadatältet i orminge, 18-21 tror jag minsann att tiden är. Slutar 16.10 tror jag bara för att vi ska ha PA-lktionen just imorrn, men men, tänker fan inte gå dirr från skolan imorrn, det får ta den tid det tar. Annars måste jag kånka min bag från typ 930 till 2130, och det händer ju inte, nej jag ska hem mellan! Ska kolla sl nu, nice med körkort i dessa lägen... Ska ju förresten bli blizzard imorrn fick jag höra..! vi får väl se, vi får väl se. men ingen löpning då va?

Nu ska jag sova, natt

Kommentarer
Postat av: Tora

god. natt.

2010-01-29 @ 23:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0