13 jan 10

Ne ne, inget bra på tv idag inte, eller jo morden i ms, men jag kännde bara inte för det. Laget tränar som sagt var nu, eller det e nog slut nu. iaf. i Quesadtältet i orminge? Tydligen skitkallt även där inne, men ingen snö på planen:) varma kläder gäller alltså. Känner att min sjuka börjar ge sig. Har fortfarande ont i halsen, men inte alls lika mycket som det var förut, verkligen pain!

Imorrn har jag tydligen bara en lelle konstaterade jag, alltid lika härligt. Fick en glutt på vårt antagligen schema för nästa termin också. Inga dirr överaskningar. labb ons, ledarskap tors, fredag halvdag med estetiskt och religion. Undra hur den estetiska verksamheten kommer att arta sig?

Kommentarer
Postat av: Tora

bra att du börjar tillfriskna, blev riktigt ledsen när du berättade att allt ditt slit var förgäves.

2010-01-14 @ 21:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0